رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

رادین....جوانمرد کوچک

اموزش موسیقی یه روش رادینی

1391/8/7 19:58
نویسنده : مامان
314 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی مبینا مهد می رفت  یه سال که مدیر مهدشون  عوض شده بود و یه مدیر مثلا فعال اورده بودن ,گفتن که می خان برا بچه ها کلاس اموزش موسیقی بذارن و همه خونواده ها رو مجبور کردن که یه بلز برا بچه هاشون بگیرن و البته کلی هم ازمون پول کلاسش رو گرفتن واخرش هم همش بیخودی بود و هیچ چیز مفیدی به بچه ها یاد ندادن و اون بلزه موند توی کمد و حسرت مبینا که هر وقت اونو می دید می گفت :کاش یه روز بتونم یه اهنگ خوشگل با این بلز بزنم ....

وحالا این بلز کوچولو شده سر گرمی این روزای رادین

 

 

 

بذار یه خورده فکر کنم مامان

 

ببین مامانی  به دیوارم بزنی صداش قشنگه ها

 

 

تازه مزشم عالیه به به

 

 

خوبه که مامان هر چیزی رو قبل از اینکه بده دست شما حسابی می شوره

اخه جنابعالی وقتی با چیزی بازی می کنی تا اونو تو دهنت نکنی بازی بهت نمی چسبه پسرکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

حیدرخان
7 آبان 91 22:08
سلام خان خانی خوبی ماشالله گل پسر خوبی عزیزم آفرین به پسر گل و دوست داشتنی
عمو ایرج خان
7 آبان 91 22:09
سلام عموجان خوبی مامان بابا و آبجیت خوبند من از وب شما خبر نداشتم کلی ذوق زدم و خوشحال شدم عمو جان
بابای نیایش خانم
7 آبان 91 22:10
سلام پسز منم که بچه بودم با نی و نیلبک ساز می زدم خیلی حال می ده پهلوون
عمو خان
9 آبان 91 13:55
از سعادت آدمي، فرزند صالح است. (حضرت محمد ص )
عموجان
9 آبان 91 13:59
تنها گنجي كه ارزش جستجو كردن دارد، هدف است. ( پاستور)
تاتار
9 آبان 91 13:59
آموخته ام ... که داشتن کودکي که در آغوش شما به خواب رفته، زيباترين حسي است که در دنيا وجود دارد
خاله زینب
9 آبان 91 20:23
خاله قربونت برم.... دلم برات یه ذره شده فدای علاقه ات به کشف مزه ها بشم
خاله مهری
9 آبان 91 20:46
قربون رادین موسیقی دانم برم
خاله حدیث
10 آبان 91 7:51
چقدر ماه شده خاله من از طرف من چند تا بزن تو اون لپاش چند تا گاز حسابی هم بگیر ازش:
مامان نيروانا
10 آبان 91 8:02
عزيزم، بچه ها عاشق اينن كه اثر حركتي رو كه انجام ميدن ببينن و حس كنن و هيچي بهتر از اين بلز خوش نوا نيست براي رادين كوچولو كه رابطه ي علت و معلولي رو بفهمه باهاش. بهترين كاربردش همينه و مطمئناً مبيناجان از اينكه ميبينه بلزش به اين كاربري مفيد رسيده لذت ميبره. فقط ماماني، تمام مدت هوش و حواست به اون به نظرم آرشه هه باشه كه خداي نكرده به چشم پسري نخوره. ببوس رادين و مبينا جان رو‌
مامان آناهيتا
10 آبان 91 11:13
اي جووووونم. چه بزرگ شدي وروجك. دلم برات تنگ شده. دفه ديگه كه همديگه رو ديديم يادت باشه يه برنامه ريزي براي اجراي زنده موسيقي ات داشته باشيم فسقلي من.
نیایش خانم
11 آبان 91 13:32
سلام حالتون خوبه مبینا و رادین الان تو سفر های قشنگ راهید رادین و من خیلی دوست دارم بیا من بغلش کنم و بوسش کنم
علی
13 آبان 91 21:05
خیلی وقته تو رو ندیدم.بدون تو هرگز .خیلی ناراحتم که تو رو از 7 ماهگی دیگه ندیدم.بدون تو هرگز
رادین عشق زندگی
20 آبان 91 15:57
به به نوازنده کوچولو ان شالله یه روز کنسرتتو بیایم نازدونه خاله
بابای ملیسا
22 آبان 91 19:05
با سلام . وبلاگ ملی خانم با موضوع سفرنامه ملی به شهر شیراز ، شهر حافظ و سعدی با بیش از 30 عکس به روز شد . ملیسا منتظر شما و نظرات قشنگتون هست