رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

رادین....جوانمرد کوچک

عشق رادینی

1391/8/7 19:54
نویسنده : مامان
400 بازدید
اشتراک گذاری

صدای زنگ در رو خیلی خوب می شناسی و هر وقت  صداش بلند میشه چشم می دوزی به در تا یکی در رو وا کنه و بیاد تو و دیگه دنیا رو بهت می دن اگه اون یه نفر اجی مبینات باشه که بعد از نصف روز دوری و فراق حسابی به استقبالش می ری و ذوق می کنی....

البته اجی مهربونم کلی تحویلت می گیره.

 شکار لحظه ها رو داشته باشید  ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

خان عمو
7 آبان 91 22:11
سلام آفرین به مبینا خانم من درک می کنم گلم چی لذتی داره وقتی بابا از بندر می آمد من از چند فرسخی حسش می کردم و کلی قشنگ بود ....
خاله زینب
9 آبان 91 20:24
قربون مبینای گلم و رادین عزیزم که اینقدر هم دیگه رو دوس دارن
خاله مهری
9 آبان 91 20:44
ایشاا... هزار ساله باشید مبینا و رادین عزیزم
مامان نيروانا
10 آبان 91 8:03
واي خداي من! عشق خواهر و برادري،‌ايشالا هميشه پايدار باشه عشقتون
مامان آناهيتا
10 آبان 91 11:15
آفرين به رادين عزيز كه به استقبال آبجي جونش ميره و آفرين به مبيناي گلم كه اينقد هواي داداشيش رو داره.
رادین عشق زندگی
20 آبان 91 15:55
وای وای چه خواهر برادر مهربونی خدا نگهدار هردوشون باشه