رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

رادین....جوانمرد کوچک

انگیزه من برای ساخت این وبلاگ

1391/3/21 16:50
نویسنده : مامان
415 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دلم می خواست این مطلب رو  زودتر بنویسم ولی تا حالا فرصت نشده بود .چند وقت پیش یکی از دوستای عزیز دوران دانشگاهم  لطف کرد و بهم سری زد .زینب عزیزم با دختر کوچولوی نازش اناهیتا خانم. با اینکه  تا حالا دخترش رو از نزدیک ندیده بودم ولی چون  هر وقت تو اینترنت می اومدم به وبلاگش سر میزدم انا خانم  برای من کاملا اشنا بود انگار که همیشه در کنار ما بوده و شاهد بزرگ شدنش بودیم و این به خاطر دیدن عکساش و خاطراتش توی وبلاگی بود که مامان مهربونش براش درست کرده بود ..و این انگیزه ای شد تا منم برای رادین و مبینا وبلاگ درست کنم تا همه دوستان و اقوامی که به خاطر دوری ما  دیر به دیر اونها رو می بینن بتونن همیشه از طریق این وبلاگ با اونها در ارتباط باشن . 

 اینم یه عکس از اناهیتا خانم که با اجازه مامانش از وبلاگش برداشتم ..

اناهیتا در اصفهان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان آناهيتا
27 خرداد 91 14:58
فداي تو عزیزم بخاطرت لطفت نسبت به من. من هم خيلي خوشحالم كه مي تونم هر روز شاهد بزرگ شدن گل پسر و دختر نازت باشم.


خاله معصومه
27 خرداد 91 18:55
سلام کچل خان خوبی؟؟؟ چه خوشکل شدی