رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

رادین....جوانمرد کوچک

رادین کچل

1391/3/20 16:06
نویسنده : مامان
909 بازدید
اشتراک گذاری

مثل خیلی از نی نی های دیگه رادینم چند وقتی بود  که موهاش می ریخت و بیشتر اوقات رو ی بالشش پر از مو بود و ما تصمیم گرفتیم که به پیشنهاد مامان بزرگش موهاش رو کوتاه کنیم .

گل پسری هم حسابی باهامون همکاری کرد و آروم و متین نشست تا من و بابایی موهاش رو کوتاه کردیم و اینم چند تا عکس از رادین با یه کله بی مو

 

                         فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز               

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله مهری
24 خرداد 91 20:11
قربون رادین کچلم برممممم چقدر جیگر شده...
خاله زینب
24 خرداد 91 20:13
کچلم عاشقتمممممم
دلم برات تنگ شده خفن

کاش زودتر می اومدی پیشمون


مامان فاطمه گلی
29 خرداد 91 22:58
وای این گل پسر بدون مو هم خیلی خوشگله
رادین عزیزم خیلی بامزه ای

مامانی خدارادین رو برات نگه داره از اینکه به ما سرزدید ممنونم


حیدر خان و قاصدک
1 تیر 91 12:02
سلام گل پسر توپولوی قشنگم خوبی آنا و آتا و آباجی خانم خوبند ناز گل من چندمین پیامک را برات ارسال کردم ولی عموجان کسی تحویل نمی گیره


...................................
سلام عمو.سلام قاصدک خانم. من نظراتونو خوندم و خیلی هم ازتون تشکر کردم. بازم ممنون.