رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

رادین....جوانمرد کوچک

رادین جیگر

1392/10/14 20:20
نویسنده : مامان
615 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

کلی بزرگ شدی جیگر مامان   .

یه عالمه کلمه جدید یاد گرفتی و بعض وقتام جملات کوتاه می گی.

چهار تا دندون تازه در اوردی و دو تای دیگه هم داره در میاد.

اینقدر با مزه و با نمک شدی که نمی دونم کدوم یکی از شیرین کاریات رو باید بنویسم:

هر وقت من یا بابایی می شینیم پای کامپیوتر تو هم به زور خودت رو تو بغلمون جا می دی و شروع می کنی به زدن کلیدا اگه نخایم بغلت کنیم خودت از صندلی بالا میای و بعد شروع می کنی به داد و بیداد کردن و مرتب می گی :آی ماما من میفتم (یعنی مامان دارم میفتم)

وقتی من یا اجی داریم چیزی می نویسم به زور خودکار رو از دستمون می گیری و می گی ماما خوتا بده!!

هر وقت دفترت رو میاری و می ذاری جلوم و می گی ماما بنیس...میگم چی بنویسم مامان؟.میگی بنیس رادی مددی

وقتی صحبتم با تلفن تموم میشه می گی  مان بزگ بود .منم میگم اره گفت دو تا بوس گنده از رادین بکن و جنابعالی با شنیدن این جمله غرق شادی می شی که انگار فقط منتظر همین حرف بودی!

هر وقت سیم تلویزیون رو از برق می کشم دکمش رو می زنی و وقتی می بینی روشن نمیشه بدو میای پیشمون و می گی تلیزیون خراب سده .روسن  نییسه....

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله مهری
14 دی 92 21:00
واااااااااای چقققققققدر جییییییگری تو کوکولی من
مامان
پاسخ
مرسی خاله ولی کوکولی یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آناهيتا
6 بهمن 92 15:33
جووووووووووووون. دستم بهت برسه قورتت ميدم.