رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

رادین....جوانمرد کوچک

غذا خوردن

1391/10/3 12:35
نویسنده : مامان
519 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی که یازده ماهت تموم شده می تونی مثل ادم بزرگا شما هم سر میز بشینی و با ما  غذا بخور ی .گرچه خیلی چیزارو هنوز با احتیاط و کم کم  بهت میدم  ولی ماکارونی رو خیلی دوست داری.

اینم وقتی که قرار باشه بابا و مبینا غذای شما رو بدن....

 

 

و در نهایتم این مامان بنده خداست که باید این خرابکاری رو تمیز کنهقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

محمد متین
6 دی 91 23:39
سلام عزیزم اقا رادین عمه خوشکلم خوبی خوشی.ابجیت و بابا و مامانت خوبه.خیلی خوشحال شدم دیدمت.الهی صد ساله شی نه صد و بیست ساله شی نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشی.خیلی دوست دارم.تا میتونی باباو مامان و مبینا رو اذیت کن من هواتوو دارم.
مهری
9 دی 91 14:45
الهی قربونت برم جیییییییییییییییگر
خان عمو
10 دی 91 17:33
بخور تا توانی به بازوی خویش که سعیت بود در ترازوی(بازوی) خویش
خاله زینب
10 دی 91 23:29
قربونت برم رادین جونم
خان عمو حیدر
13 دی 91 23:11
ساربان آهسته تر! این زمینﹾ کربلاست کاروان را کن خبر، این زمینﹾ کرب و بلاست لاله ی پرپر کجاست؟ پیکر بی سر کجاست؟ ناقه ها زاری کنید، خون دل جاری کنید هم مرا یاری کنید، هم عزاداری کنید مقتل یارم کجاست؟ قبر دلدارم کجاست؟ ای زیارت گاه من، حنجر خونین تو من خبر آورده ام از سر خونین تو در دلم صد کربلاست، قصه ی طشت طلاست من در این صحرای خون، جسمِ بی سر دیده ام از گلوی غرق خون با لبم گل چیده ام در همین گودال خون، چهره کردم لاله گون قبول باشه
خان عمو حیدر
15 دی 91 13:13
منتخب جملات چارلی چاپلین ... انسان اگر فقیر و گرسنه باشد بهتر از آن است که پست و بی عاطفه باشد. حتی تظاهر به شادی نیز برای دیگران شادی بخش است. دنیا آنقدر وسیع است که برای همه مخلوقات جا هست. به جای آن که جای کسی را بگیرید، تلاش کنید جای واقعی خودتان را بیابید.
مامان آناهيتا
18 دی 91 13:24
حاج خانوم معلوم هست كجايي كه از دو تا جيگر طلاي من چيزي نمي نويسي؟


گرفتار همین دو تا وروجکم خواهر
خان خاني
20 دی 91 12:25
گفتم: در برابر اين همه مهربانيت چه بكنم؟! گفتي: اي كساني كه به خدا ايمان آورده‌ايد ذكر حق و ياد خدا (به دل و زبان) بسيار كنيد. و دائم صبح و شام به تسبيح و تنزيه ذات پاكش بپردازيد. اوست خدايي كه هم او و هم فرشتگانش به شما بندگان رحمت مي‌فرستند تا شما را از ظلمت‌ها بيرون آرد و به عالم نور رساند و او بر اهل ايمان بسيار رئوف و مهربانست. (احزاب 43، 42، 41)
خان عمو براي مبينا
20 دی 91 12:32
تو هیچی کم نداری؛ برای همه چیز من بودن تولدت مبارک . . . . هر روز برایت رویایی باشد در دست نه دوردست عشقی باشد در دل نه در سر و دلیلی باشد برای زندگی نه روز مره گی تولدت مبارک . . . . در ستاره بارانِ میلادت میان احساس من تا حضور تو حُبابی است از جنس هیچ از دستان من تا لمس نگاه تو آسمانی است به بلندای عشق جشن میلادت را به پرواز می روم دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها آسمانی که نه برای من نه برای تو که تنها برای “ما” آبیست . . . . روز تولد تو روز نگاه باران بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان روز تولد تو گویی پر از خیال است یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است . . . . هدیه ای از آسمان برای؛ روز تولدت رسید. و دیدم هیچ چیز گلم را جز عشق لایق نیست. تولدت مبارک .
خان عمو براي مبينا
20 دی 91 12:35
امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست. نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم اما کاملتر از این چیزی ندارم دوستت دارم ، تولدت مبارک مبارك عمو جان عزيزكم .
خان عمو براي مبينا
20 دی 91 12:39
@بهار امیدی همه سروری تولّدت مبارک تولّت مبارک گل من ! چشمِ دلم از تو روشن شکفتی زیباتر از گل به گلشن نشستی چون لاله در باغ هستی تویی تو بهانه یِ هستیِِ من دور از هر بلایِ خزانی بمانی با شور و نشاطِ جوانی بمانی گل باشی که در جمعِ یاران نشینی در عالم به جز روی شادی نبینی چو گلها سراپا نشاط و شوری تولّدت مبارک تولّدت مبارک بهار امیدی همه سروری تولّدت مبارک تولّت مبارک گل من ! چشم دلم از تو روشن شکفتی زیباتر از گل به گلشن نشستی چون لاله در باغ هستی تویی تو بهانه ی هستیِ من دور از هر بلایِ خزانی بمانی با شور و نشاطِ جوانی بمانی گل باشی که در جمع یاران نشینی در عالم به جز روی شادی نبینی};-
خان عموي 2
20 دی 91 12:41
با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی ! خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام … تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت : دوستت دارمــ خاص ترین مخـاطب خـاص دنیـا ! .عموي عزيزم دخترك نازم تولدت مباركككككككككككككك 125 ساله شششششششششششششش
مادر (رادین و راستین)
21 دی 91 2:51
سلام من علاوه بر عشقی که نسبت به تموم رادین های دنیا دارم عاشق تولد هم هستم آخ جون 25 دی ماه تولد رادین جونه....تولدش مبارک باشه...... برای دیدن عکس های تولدش می یام. براتون شادی همراه با سلامتی آرزو می کنم
لاله
25 دی 91 23:24
رادین گلم تولدت مبارک