رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

رادین....جوانمرد کوچک

گل پسر خوش اخلاق من

1391/3/4 10:22
نویسنده : مامان
648 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که من و مبینا خانومی رفته بودیم استخر گل پسرم مثل یه اقا اروم و خوش اخلاق پیش بابایی موندو اصلا هم گریه نکرده بود....آفرین به این شیر مرد کوچولو ی خودم .

بعد هم چهار تایی رفتیم پارک و وقتی گل پسری رو رو زمین خابوندیم که بالای سرش اسمون ابی و برگای سبز درختا رو می دید حسابی ذوق کرده بود و شروع کرد به سخنرانی و احتمالا صحبت درباره این همه زیبایی البته به زبون رادینی یا به قول مبینا نی نی گونه

گل پسرم برات همه چیزای خوب و قشنگ دنیا رو از خدا می خوام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

شیما
1 خرداد 91 8:51
وای که چقدر نمکه این گل پسری .خدا برات نگهش داره
مینو
1 خرداد 91 8:56
سلام .منم یه خواهر زاده دارم که ا سمش رادینه و مثل رادین شما حسابی نمکه .خدا هر دو شون رو حفظ کنه.
خاله زینب
24 خرداد 91 20:16
چقدر معصومه چهرت جوان مرد کوچک من....
مامان سید محمد حسن
27 خرداد 91 12:48
چه ناز و معصومانه خوابه این پسره قهرمان !! من عاشق نینیهام
وبلاگه قشنگی هم داری خوبه که مختصر و مفید مینویسی آدم اینجوری از خوندن خسته نمیشه
ادامه بده عزیزم
مطمینم که روزی ازت بخاطر این وبلاگ خیلی تشکر میکنه !!


ممنون از لطفتون