رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

رادین....جوانمرد کوچک

مبینا و رادین

1391/2/31 1:00
نویسنده : مامان
1,520 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه اینکه مبینا چطور در مقابل اومدن  یه بچه دیگه  تو زندگیمون عکس العمل نشون می ده برام نگران کننده بود ,خصوصا اینکه مثل خیلی از بچه ها اشتیاق زیادی به داشتن یه خواهر یا برادر کوچولو نشون نمی داد.به همین دلیل ما از چند ماه قبل از به دنیا اومدن رادین حسابی مبینا رو برای پذیرش این عضو جدید اماده می کردیم مثلا اینکه خیلی از وسایل رادین رو به انتخاب مبینا خریدیم و یا اینکه تو تولد ٨سالگی مبینا یه هدیه از طرف رادین که البته هنوز به دنیا نیومده براش گرفتیم و همه اینها باعث شد که مبینا کاملا از نظر روحی برای ورود رادین اماده باشه و خدا رو شکر الانم خیلی دوسش داره و رابطشون کاملا حسنه است.   و اینم یه عکس از این روابط حسنه

 

رابطه صمیمی رادین و مبینا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان ایلین
4 خرداد 91 18:54
.چه وبلاگ خوشگلی پسرتم خیلی خوشگل و نازه .


----------------------
مرسی لطف دارین
حیدرخان
26 خرداد 91 23:31
به نام فروزنده ماه و ناهید ومهر گل پسری سلام خوب وارث ایران بزرگ دلیر مرد میدان، بزرگ خاندان گی قو نی از سرزمین ایران البرز سرافراز سلام مر اپذیرا باش ایران منتظر افتخارآفرینی تواست شاد باش و شاد بزی
حیدر خان و قاصدک
26 خرداد 91 23:34
آقا رادین سلام خوبی شنیدم بزرگ شدی بابا گفته سبیل در آوردی مکواظب خودت مامانت آباجی و آتای عزیزت باش چاکریم


خان عمو
2 تیر 91 11:33
سلام دختر گلم ،خوبی عزیزم من و قاصدک کوچولو که الان بزرگ شده و 5ساله هست داریم عکسای قشنگت و زیبایت را تماشا می کنیم البته آهنگ مهمان قشنگ داداشی رامتینا (...)هم داره پخش می شه ما دوستت داریم مبینای زرنگ باهوش زیرک و زبل و زیبا مواظب آتا و آنا و دادا باش گلم تا دیداری دوباره بای راستی امتحانات تموم شدن تابستونی میایی بریم قلایی .......(عمجان چون از طریق وبلاگ خودت نتونستم پیام بذارم امانت دادمم به رادین خان


سلام. ممنون عمو.من نظرتون رو اوردم تو وبلاگ خودم


عمه مینا
3 تیر 91 17:04
سلام عمه خوشکل و توپولی من عکساتو دیدم خیلی ناز شدی هم خودت و هم مبینا خانم دوست دارم عزیز نازم خواهر برادرای خوبی باشید من از راه دور هر دوو تونه می بوسم


.....................
سلام مرسی عمه مینا .منم دوست دارم .شما هم مواظب خودت و نینیت و امیر رضا باش