رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

رادین....جوانمرد کوچک

شروع غذای کمکی

1391/4/30 15:05
نویسنده : مامان
455 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه که غذای کمکی رادین گلم رو شروع کردیم و خدا رو شکر فعلا که ظاهرا دوست داره و فرنیش رو خوب می خوره .امیدوارم که تا اخرش همینجوری بمونه و مثل مبینا بد غذا نباشه.با روزی یه قاشق مربا خوری شروع کردیم و حالا به ١٢ تا قاشق رسیده و از فردا می خام حریره رو براش شروع کنم انشاالله که این رو هم دوست داشته باشه.....

 

        اینم چندتا عکس از رادین جوجو

  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

خاله زینب
30 تیر 91 17:33
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چقدز جیگر شدییییییییییییییییییی دلم برات تنگیده عشق من
خاله مهری
30 تیر 91 17:38
هزار ماشاا... رادین عزیزمون تپلی تر شده باریکلا به رادین جیگر که غذاشو میخوره و می خواد زود زود بزرگ شه یه عالمه بوس تقدیم به مبینا و رادین عزیزم
مامان رادین
30 تیر 91 22:43
مرسی خاله های مهربون
امیررضا
31 تیر 91 2:30
رادین جون منم 2 ماه غذای کمکی رو شروع کردم. زیاد خوشم نمیاد ولی بابابیی و مامانی با روشهای مختلف سرم رو کلاه میذارن. نوش جونت
حیدر خان
6 مرداد 91 20:31
سلام مبرای پهلون شدن باید خوب بخوری ورزش کنی تا قوی بشی مرد بشی دلاور بشی سپهبد بشی بخخخخخخخخوووووووووووور نوش جونتتتتتتتتتتتتتتتتتت پهلوووووووووووووووون
نیایش
7 مرداد 91 23:28
سلام از طرف من نیایش می دونی که من می خوام تو رو دوست داشته باشم و یک عروسک خوشکل برای رادین جون بخرم و همین طور یک تاب زیبا و محشر واسه تو و یک عروسک خرسی همیشه مواظبش باشی و اونو وخراب نکنی یادت باشه رادین خان


مرسی نیایش جون ولی من تاپ نمی پوشم....
یگانه خانم
7 مرداد 91 23:29
سلام آقای مددی زاده من یگانه خانمم هستم خوابم می آد می خوام برم بخوابم شب به خیر رادین خان


شب شما هم بخیر خانم عباسی ..سعی کن شبا زود بخوابی
مامان رادین
8 مرداد 91 10:55
مرسی از همه عزیزانی که به وبلاگ رادین ما سر می زنن و برامون نظر می ذارن...
عمه فاطمه
10 مرداد 91 23:32
سلام بر گلهای قشنگ زندگی رادین جون و مبینای عزیزم خوب هستید بچه های نازم من اینترنت ندارم ببخشید دیر به دیر بهتون سر می زنم انشالله این روزا هم یه روزی تموم میشه بای دوستتون دارم
خان عمو
10 مرداد 91 23:33
سلام گل پسر شیطون ناقلا خوبی پهلوون غذاهات خوب خوب خوب بخور تا بریم با هم باشگاه
قاصدک خانم قلایی
10 مرداد 91 23:35
سلام آقای مددی خوبی من دوست دارم یه عروسک خرسی برات بخرم بابا گفته وقتی اومدیم پیشتون برات می آرو راستی یه امانتی هم پیش ما دارید یه پتوی خوشخواب از مامان بزرگ قلایی
حیدر خان .برای مبینا خانم است از وبلاگ خودش پیام ارسال نمیشه
10 مرداد 91 23:49
سلام دختر گل خوبی خانم ورزشکار زود تمرین کنی منتظرم برای یه مبارزه جانانه آماده ای کییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییا ایچ نی سان شی گو ریکو شیچی هاچی کیو جو کیا
خان عمو
10 مرداد 91 23:52
سلام عموجان فردا می رم سخنرانی برای بچه های دبستانی برگزیده سراسر کشور می خوام براشون مسابقه بذارم هرکس از درخت سبز بیشتر بلد باشه بهش جایزه می دن می آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآااایییییییییییییییییییییییییییییییییییی
رادین جوجو
11 مرداد 91 12:27
سلام خان عمو .مرسی.. من و مبینا هم خیلی دلمون براتون تنگ شده .بیاید پیشمون
عمو سروش
12 مرداد 91 14:14
سلام عموجووون خوووووبی من چند روز پیش برات پیامک گذاشتم ظاهراً نرسیده گلم دیگه ، خوبی عمویی مامان و بابا خوبند این روزآ ما را هم دعا کنید
عمو سروش
12 مرداد 91 14:16
سلام عموییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خان عمو
12 مرداد 91 14:17
سلام گلم خوبی رفتم مسابقه نیایش و یگانه را هم بردم مسابقه خوبی بود من مجری و برگزار کننده مسابقه بودم جات خالی هر دو نی نی آی ما هم برنده شدن و جایزه گرفتن
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 16:22
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره
خان عمو
20 مرداد 91 17:46
سلام گلم خوبی این روزا ما ها را هم دعا کنید
نیایش و مامان
16 شهریور 91 15:49
سلام رادین و مبینا جون خوبید ما کرجیم ، با مامان و بابا بیاید خونه ما منتظریم