رادینرادین، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

رادین....جوانمرد کوچک

بهشت اصفهان

1392/2/5 22:17
نویسنده : مامان
476 بازدید
اشتراک گذاری

  با باز شدن اب رودخونه انگار خون تازه ایی تو رگای شهر جاری شده و لبای خشکیده زاینده رود  هم دوباره سیراب شده....

 

و رادین جونمم که عاشق سبزه و اب. حسابی از بودن کنار رودخونه لذت می بری عزیز دلمقلبقلبقلب

حالا دیگه هر جا که می ریم با اصرار  می خای  که بذاریمت روی زمین تا خودت  راه بری  ولی بیشتر اوقات چند قدم که می ری می شینی و می خای که با دستات چیزایی رو که روی زمین می بینی  وارسی کنی عشق من....

 

 

رادین در کنار زاینده رود که تازه ابش باز شده بود و هنوز اب به طور کامل به پل خواجو نرسیده بود و بعضی جاها هنوز خشک بود...

 

 

 

 

فدای اون نگاه خوشگلت....ماچماچماچ

 

 

 

اینجام کلی شیطونی کردی و نمی ذاشتی ازت عکس بگیرم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله زينب
7 اردیبهشت 92 21:00
دلم برات تنگ شده رادينمممممم
مامان آناهيتا
18 اردیبهشت 92 11:36
عزيز دلم، دلم برات يه ذره شده خاله يادش بخير پارسال همين موقع ها بود اومديم پيشتون. قربونت برم من با اين راه رفتن تاتي نباتيت